Forever Young

Have Fun :)
Saturday, January 14, 2012 | 0 Atashinchi
Haii , assalamualaikum semua :) .
Okayy , harini saya happy . Sama macam semalam . 
Happy sangat-sangat . Hewhew :>
Biar saya cerita kay kenapa saya happy sangat harini dengan semalam . 
Cerita dia panjang gilaaa . Kalau rasa nak baca , baca lahh . Tak nak sudah :D


Okayy , Bismillahirrahmanirrahim .
Cerita yang semalam dulu kay . Semalam saya hang out mega dengan kawan TERBAIK TERSAYANG TERCINTA saya . Mesti korang tahu kan siapaa . Hana and Hanan lah . Nama nak dekat sama kann ? Kembar lettew :>. Hahaa . Geng saya yang lain tak pergii . Ada lah problem diaorang . Diboh , mula-mula kitaorang ingatkan dia boleh pergi . Lastly , tak bolehh . 
Dia kena ikut ayah dia pergi balik kampung . Kalau dia tinggal pon takde siapa nak teman dia dekat rumah nanti . Abang dia selalu balik malam . Ayah dia tak bagi duduk rumah sorang-sorang . Kesian diaaaa . Kitaorang sedih jugokk dia tak pergii . Then Piqahh , kitaorang tak tahu dia nak pergi ke takk . Semua takde nombor dia . Tak tahu nak contact macam mana . Facebook takde . Kitaorang nak tanya amacam mana kann . So , kira tak pergi lah kann . Haishh :| . Sedih jugokk dia tak pergii . Kalau ada mesti lagi FUN :) .Lastly Farisall , dia ni memang sokmo tak boleh pergi . Rumah dia jauh kot . Saya pon tak tahu . Macam-macam lah alasan dia . Takde transport lah , Rumah jauh lah menda lahh . Tak tahu lahh . So , kitaorang pon biarkan je lahh . So , yang boleh pergi 2 orang je lah . Hana and Hanan . Si kembar nii . So , saya ikut jeee . Nak keluar beli buku komsas . Then jenjalan . Beli makanann . Macam2 lahh . 


Okay , mula-mula datang tu jumpa Hanan dulu . Tehn masuk 7E nak beli topup . Tapi dah habis . Then tunggu je lah Hana datang kat tepi pintu masuk besar tuu . Nak kata lama tak lah lama sangat . Tapi boleh lah tahann . Comellll gilaa Hana dengan Hanan . Jarang tengok Hana pakai dress . Eah , bukan jarang . Memang tak pernah pon . Hanan okay jee macam saya . Pakai jeans jee . Tapi still omeyy yee Hanan sayang . Okay , semua dah datang terus jalan pergi popular . Masuk-masuk hambik nokkk . Panjang gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gilaaaaa . Memang panjang lah kann . Terkejut gila ahh tengok bakpe ramai sangat hari ni dekat mega . Budak kolej dengan asrama ahh ramai . Beli buku kott . Then pergi je lah cari buku komsas dekat belakang . Cari-cari then tak jumpa . Ada tu adaa , tapi yang lama punya . Sekarang kan dah tukar novel baru . Tak guna dah yang lama . Dah takde , so keluar lahh . Nak pergi MBS tapi sebelum tu Hana ajak pergi toilet dulu nak betulkan tudung diaa . Comell dah masa datang . Then macam mana entah dia pakai , jadi tak okey lah tepi dia tuu . Setiap masa nampak cermin betul kann . Hahahaa , saya pon sama jee . Haha , then dah siap pergi lah Mbs . Tak lah ramai sangat . Semua budak kolej rasanya kat situ . Beli buku lah , menda-mendalah . Then , carilah buku . Nasib ada . Kitaorang ambik then pergi beraturr . Dah siap bayar kitaorang pergi jalan-jalan . Cari kedai semua lahh . Then , Hana ajak karaoke . Saya ikut je lahh . Dah masuk bilik tu menyanyi lah lagu menda-menda pon . Then , Mak usu dengan kakak Hanan datang . Saya tengah sedap-sedap nyanyi terus diam . Malu lah katakan . Hahahaa , diaorang menyanyi semua tuu . Saya kelu sejuta bahasa . Tak cakap menda ponn . Diammm je . Cakap masa mak usu Hanan tanya nama saya jee . Lepastu , diamm . Then dah habis nyanyi , keluar pergi toilet pulakk . Sejukk kann . Lepas dah siap tu , keluar jalan-jalan . Pergi watsons lah , guardian lah cosway lah . Macam-macam lahh . Then jalan-jalan lagi . Masuk dekat tempat permainan budak-bedak tu . Menda nama dia Planet Holiday eak ? Okay , tak tahu nama dia apa . Hentam je lahh . Tak main ponn . Tengok je diaorang main . Then , keluar pergi jenjalan . Tiba-tiba Hanan cakap dia nak balik dahh . Kitaorang baru nak jalan lagi . Dia nak balik dahh . Okayy , dia pon balik . Kitaorang terus kan perjalanan . Then saya call ayah saya suruh ambik pukul 6 . Dah siap call pergi Mc'd nak beli prosperity burger . Tengok macam sedap tapi Hana cakap tak sedap pon . Then , beli je lahh . Kakak yang suruh beli . Dah siap tu . Pergi cari tempat duduk . Sakit kaki dah jalan . Pusing punya pusing then naik atas turun balik . Lastly , jumpa jugakk . Terus lari nak duduk . Sumpah sakit gila kaki . Penat lagii . Haihh , dah duduk cakap-cakap dengan Hana . Tengok gelagat manusia yang bermacam-macam gaya . Then tengok orang couple . Duduk dua-dua , pegang tangan and blablabla . Ya Allah , maksiat-maksiat . Hahahaaa , then tiba-tiba rasa haus . Pergi lah beli air dekat cool blog . Tak tahu nak beli air apa . Then , beli je lah air Chocolate Blog . Nak beli bandung tapi malas ah . Hana yang beli Bandung . Favourite Capital S dia . Hahah , then tiba-tiba ayah saya call dia cakap dia dah tunggu kat luar 10 minit dah . Then dah siap beli terus keluar dengan Hana . Dia maybe balik dengan pak sedara dia kot . Ibu dia malas nak ambik . Kesian diaa . Nak teman dia sampai dia balik . Tapi ayah dah datang . Pukul 6.30 . Okayy , balik je lahhh . Bye-bye kat dia . Hahah , tak tahu dia tunggu kat mana . Busstop rasanya . Then , dia kata 30 minit kemudian dia pon balikk . Tamatttttttttttttttttttttttttttttt~ Sekian terima kasih . 


Then , cerita harini pulak kay . 
Harini punya cerita tak lah panjang sangat . Pendek jeee . 
Saya happy sebab harini ayah dengan ibu saya baik gileeww . Selalu nya taklah baik sangat sampai macam-macam dia beli untuk saya dengan adik-beradik saya . Banyak pulak tu . Ni nak bangga nii . Hahah , selok . Okayy , happy sangat-sangat . :D . Itu tu jee untuk harini . Penat dah cerita and taip panjang-panjang . Okay nanti kita borak-borak lagi kayy . 


Okayy , Assalamualaikum :) . Kbooiiiiii :D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-Set Fire To The Rain